dag 3 och 4

Ja, väskorna kommer ju inte så vi är ju tvungna att shoppa. Wiiihooo tänkte jag! men efter ett tag ångrade jag mig. Pontjak sjunger ju "åttitalet, var tog du vägen", jag har tyvärr inte svar på det, men jag vet iallafall var nittitalet tog vägen, till Brasilien!
Hela måndagen gick vi runt och försökte hitta kläder. Då köpte jag en blommig byxdress, en spetströja, en brasilienhanduk och tre bikinis (en leopard, en skrikrosa och en brasilienfärgad, alla bandau).
Igår gick vi till stranden ett tag, men innan dess var vi tvungna att skaffa oss några nya skor. Köpte ett par svarta sandaler och ett par havaianas. Efter fyra timmar på stranden kände jag mig fräsch! Fick lite fäng, men tyvärr brände jag mig i ansiktet och i sidan av armarna (intill armhålorna, och det gör * ont).
När vi fått nog tvingades (jag överdriver) vi åka till ett köpcentrum nära som heter Rio Sul för att köpa mer kläder. Jag köpte en knallrosa pyjamas, en till byxdress med körsbär på, en blå enarmadvolangklänning, en grå tröja, ett färgglatt linne och en randig orange tröja med små volanger nertill.
Nu är det ny dag, en molnig en. Men det är skönt att slappna av. PUSS







(sista bilden är min frukost, varje dag hihi)


Kommentarer
Postat av: sarki

vad söt du är nennnnnn!! FINA KLÄDER FÖR ATT VARA NITTIOTAL(?!??!?) MÅ jag säga.



puz

2010-12-23 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0