dag 5

Vi bor precis intill stranden Copacabana. men idag besökte vi grannstranden, ipanema. Det var mycket fint där. Jag var glad och njöt av dagen, enda tills jag kom och tänka på våra väskor som inte dyker upp. De måste ha fastnat någonstans på vägen. Det är inte säkert att vi kommer se dom någonsin igen. Och jag har verkligen allt jag tycker om i den väskan. Tog med mig ALLA kläder jag tycker om, resten lämnade jag i garderoben, och sedan julisarna till familjen och ALLT jag gillar. Gråter bara jag tänker på det. får ont i magen också. :'(

önskade pippifågeln kunde flyga och hämta väskorna!

Kommentarer
Postat av: nana

fy vad segt med väskorna! är det dyrt i rio? eller är det liksom som thailand? :)

2010-12-24 @ 23:53:35
Postat av: nen

vem är nanna?

det är dyrt i rio! en vanlig tröja som man kan köpa på hm för 150 kronor kostar 500 här typ :(

2010-12-25 @ 02:06:59
Postat av: Anonym

nana*

2010-12-25 @ 02:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0