dh-tisdag!

Kvällen tillsammans med älskling var toppen! Vi gick i affärer, kekade god mat och efterrätt innan vi såg på bio. Vi tittade på en sådan romantisk film. hmm... vad hette den nu igen? juste SAW 3D!
Imorse promenerade jag och mel ner till centrum för att panta burkar från i lördags. Sedan gick vi hem till mig och satte på musikalen RENT. Men jag somnade ganska fort. hihi. När jag vaknade kom Sara hem till mig. Vi snackade lite skit innan vi åkte ner i centrum igen. Där träffade vi mel, handlade middag och tog bussen till Alicia. Vi kom fram till Alicias hus innan hon var hemma så vi bröt oss in och började laga mat, spagetti carbonara!
Efter vi ätit middag i lugn och ro (och snackat deeeeeptalk) tittade vi på Desperate Housewives och åt efterrätt, glass med varma hallon och banan.
Nu sitter jag i min säng och tittar på Epic Movie. Väntar på att min pojkvän ska ringa upp mig, sen ska jag sovaaa. PUSS

Kommentarer
Postat av: alicia

Så sitter det en "larm" lapp på dörren, haha!

2010-11-03 @ 13:12:40
Postat av: nen

hahaha, det hade gått illa för oss om det var ett larm som gick..

2010-11-03 @ 14:44:15
URL: http://jenniferaxelina.blogg.se/
Postat av: alicia

ja juste!! jäkla tur för er att jag inte larmade, hahah!

2010-11-03 @ 18:31:48
Postat av: nen

skäms...

2010-11-03 @ 22:35:27
URL: http://jenniferaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0