ett år idag bebi

Det gick en vecka sen tog jag ett uppehåll med bloggandet. hihi. Jag ska bli bättre jag lovar!
Under tiden då jag varit tyst på bloggen har jag varit magsjuk, pluggat massor och tittat på en hel säsong av Desperate Housewives.
Nu är det äntligen höstlov och jag ska fylla det med massor av roliga och lyckade dagar. I lördags hade jag mina vänner hemma hos mig, vi firade halloween med lite fest och maskerad. Bilder kommer senare!
Idag är det en speciell dag för mig och min prins, vi firar nämligen ett år. Vi ska fira denna dag med shopping, god mat och bio. Nu har jag precis duschat, tittar på Tyra Banks show och ska sätta mig och locka håret.
Vi hörs imorgon! PUSS

Kommentarer
Postat av: alicia

love is in the air!! petra firar idag hon med, och sara imorgon väl? :) Grattis! När vi kommer tillbaka till skolan ska du äntligen få din kexchoklad. Om du vill.

2010-11-01 @ 15:43:21
Postat av: Saris

Grattis finisar <3

2010-11-02 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0