god morgon mina vänner!

Jag är en riktig liten skolkare ibland! Men igår innan jag skulle gå och lägga mig fick jag panik! Har glömt bort att göra min fotoläxa och den enda lektionen jag har idag är foto. Denna lektion skulle endast bestå av redovisning av bilder, så jag får nog redovisa nästa vecka för jag bestämde mig för att stanna hemma och plugga lite istället.
Ska sitta framför dator nu ett tag och skriva om min syn på Helvetet och jämföra det med Dantes (en italiensk författare på medeltiden) syn på det. Låter det kul? nää... Efter det ska jag börja läsa en bok som heter Dvärgen. Alla som har läst den säger att de fått förbi för dvärgar efter det, hoppas inte jag också får det! För jag tycker inget illa om dem alls, snarare synd om dem.
Innan jag startar igång mitt pluggande för förmiddagen, ska jag sätta en Grandiosa Capricciosa i mickrovågsugnen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0