jag föredrar nog kaki

Nej men nu får jag sluta handla massa saker, jag åker ju till brasilien om mindre än en månad!
Ja, på de två senaste dagarna har jag kommit hem med en tjocktröja, tre klänningar, trosor, fyra bhar, ett par cykelbyxor, strumpbyxor, knästrumpor, en mössa, en ring, örhängen, glasögon, en tröja och jag vet inte vad..
Haha, igår kväll skulle min mamma åka och handla så jag följde med henne. Vi åkte bort till Arninges coop och där satt min vän Jasmine i kassan. Inne i matbutiken hade jag hittat billiga och goda kaki (som jag nu kallar dom eftersom de heter så på portugisiska) men när jag kommer till kassan så säger Jasmine att de heter persimon. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. Det låter precis som en pokemon. "persimon jag väljer dig"
aja.. Jasmine sa även att hon aldrig hade ätit sådanna. Har du det? Annars tycker jag att du ska pröva det! Men glöm inte ta de orangea (inte de gula, för de är omogna). PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0