drömmar kostar ingenting

ja det är ju inte så roligt att vara sjuk iallafall, man får liggsår och det enda man gör är dagdrömmer. Jag har tidigare bestämt mig men kan inte sluta tänka på hur jag vill ha mitt rum.

Om du tittar ner på bilden så har vi mitt nuvarande rum till vänster. Där har jag en liten 90 säng (som jag och Robert ska dela på om kvällarna), en tjock tv från 2002 och ett skrivbord med mitt terrarium på, där lilla cleo vaktar sött.

Till höger har vi mitt drömrum (som jag antagligen kommer byta till så fort jag har råd). Jag har alltid velat ha en himmelsäng i mitten med fint skynke, att flytta terrariet till andra sidan verkar som en bra idé och låter det inte toppen med en platt-tv med ställning så att man kan rikta den åt vilket håll man vill? Så vill jag ha mitt lilla 9-kvadratersrum!


Paint, hihi

Kommentarer
Postat av: Lydia

Låter mysigt :D

2010-10-11 @ 21:06:39
URL: http://flavoroflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0