inte igen!!!!!

åh! Jag var hos min pojkvän igår och hjälpte honom att plugga lite matte för han har matteprov idag. På kvällen började jag må dåligt igen, och när jag kom hem gick jag och la mig direkt.
Vaknade klockan sex i morse och kunde inte öppna mitt öga. Försökte och försökte.. tillslut fick jag ta högerhanden uppe och vänsterhanden nedanför ögat och dra upp det. Mitt öga satt verkligen ihop. Kändes som att jag var med i den där skräckfilmen "the eye". Somnade om sedan iallafall. Vaknade några gånger runt klockan åtta av att min öga bara rann och rann.. När jag sedan gick upp klockan tio kunde jag nästan inte öppna det igen. Det var så obehagligt. Tittade mig i spegel och såg att ögat var knallrött. Har fått ögoninflamation igen. Känns inte så kul :(

Bilden är från förra gången jag hade ögoninflamation, när den var på väg ner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0