Kan se det med kikaren

åh jag har så mycket att se framemot nu!
imorgon har vi checkpointdag (skönt om jag är frisk)
på torsdag nästa vecka har studiedag
veckan efter det har vi en temadag och en spökbollstuneringsdag
veckan efter det är det höstlov, då väntas halloweenfest och ettårsdag med Robert
Om ungefär två månader åker jag till Brasilien
När jag kommer hem är det ungefär två månader kvar tills jag åker till Skottland med min klass (vi vann resestependiet i min skola)
Därefter är det bara en månad kvar tills jag åker till Grekland med min pojke (hans födelsedagspresent från mig)

Längtar längtar längtar till alla dessa dar.

Kommentarer
Postat av: alicia

Tråkigt liv. Hehehehee skoja!

2010-10-11 @ 19:33:10
Postat av: Anonym

Hej! Du tar så fina bilder! Hur gör du om bilderna för att få det fina ljuset och skuggan på dina bilder? det skulle vara jättesnällt om du berättade det

2010-10-13 @ 14:40:38
Postat av: nen

Tack så mycket!

Det bästa är att komponera bilden redan i kameran, när man tar bilden, var och inställningarna. Men om man har en bild man gillar, men vill ändra på den så är det lättaste sättet att använda sig av photoshop.

2010-10-13 @ 14:52:06
URL: http://jenniferaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0