nästa uppgift - musikvideo.

typiskt att få ett rött öga nu när jag och mina vänner ska spela in vår musikvideo imorgon!
haha, vi hade tänkt börja med den imorgon, men det sket ju sig eftersom jag är "huvudpersonen" (sångaren i bandet). Kan ju inte skrämma tittarna med ett läskigt öga.

Nu kanske du tänker "vadå för musikvideo? Är du med i ett band?"
haha, nejdå. Det är jag inte. Men jag går andra året på Täby Enskilda Gymnasium, linje media. Och denna termin läser jag kursen Rörligbild A. Där ingår det att göra små kortfilmer, en reklamfilm och en musikvideo.
Spännande va? Det är en hundra poängskurs som vi läser ut på en termin, därför kan det var lite stressigt. Vi har två lektioner på oss att spela in musikvideon, men eftersom mitt öga inte är så snyggt kommer vi att behöva spela in den på vår studiedag. 

Här är min, Julias och Lydias första reklamfilm. 


Filmen har tyvärr för mycket information som inte Youtube klarar av, därför är bilden ganska dålig. Men vi kan ju iallafall se hur den ser ut. Vi prövade först att byta format när vi skulle lägga upp den på Youtube, men då blev ljudet så himla dåligt.
Du hittar även vår film på Converse Commercial 2010 på Youtube.
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0