nattkek

Bara så att ni vet så vet jag att det stavas käk, men jag säger kek så det passar bäst att stava så då.
När man blir sjuk och sover på dagtid vänder man dygnet och blir därför hungrig så sent. Mamma var go och gjorde en hamburgare till mig. Det är sådanna vänner man ska ha just nu. Tack gosi mami!


Jag och min pojkvän frågade alltid frågor till varandra förut, och någon fråga han inte kunde svara på (och fortfarandre inte kan) är "vilken är din favorit maträtt?".
Sitter och tänker om jag kommer på min, men det är en svår fråga.. Jag är så galen i mat, men ganska kräsen.
Kan inte ranka, men några av mina favoriter är thaimat (kyckling, ris och coconötmjölk), spagetti med köttfärssås, snabbmakaroner med mamma scans köttbullar, grillad kyckling blandat med spagetti och tomat- o basilika-cream fresh.
Kommer du på din?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du låter inte så kräsen om din favorit är snabbmakaroner med mamma scans köttbullar.. det är typ 5%kött..

min är lax med chevreost och pinjenötter med ugnsbakade rotfrukter.

2010-10-19 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0