rise and shine

Igår vaknade jag hemma hos Robert och smet smidigt iväg för att träna. Tränade först ett spinningspass och sedan ett cirkelträningspass tillsammans med min mamma. Efter det åkte vi hem och åt lite lunch. Därefter satte vi direkt igång och städade nere i förrådet. Vi sorterade, slängde massa saker, bestämde vad som skulle säljas på blocket.se (tog kort på allt) och bestämde vad som ska säljas på loppis till våren. Det tog oss flera timmar, man blev helt slut.
Åt lasange till middag och väntade in min pojke. Hyrde skräckfilm igår, men som vanligt var den repig och det gick inte att se slutet. Var inte så kul..
Imorse vaknade vi och åkte till ica för att handla frukost. Nu sitter jag och lyssnar på när mamma och farmor pratar.
Idag får vi gäster, min moster och hennes blivande make kommer hit. Vi ska äta god mat och mysa. Efter de har gått ska jag och mamma kanske åka till Kungsholmen och köpa en himmelsäng till mig, beroende på om den finns kvar. hihi
Puss

Kommentarer
Postat av: alicia

sjukt fin bild.

2010-10-22 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0