Svårt att låta bli

Ja, jag har bloggat sedan april 2007 men slutade av någon anledning i våras. Nu tycker inte bara jag att det är dags igen, så jag tyckte att det var lite häftig att just börja den 101010.
Jag måste börja med att säga att jag blev lite skraj imorse. Jag och min pojkvän Robert hade bestämt oss för att åka in till stan och jag sa åt honom flera gånger att inte missa bussen. För att inte jag heller skulle göra det så satte jag mitt mobilalarm på klockan tio. Konstigt nog så vaknade jag inte av mobilen, alarmet hade inte fungerat så mobilen ringde aldrig. Men något som var ännu konstigare var att jag vaknade av mig själv klockan tio över tio. dvs 10.10 den 101010. Då blev jag lite skraj!

Förövrigt har dagen varit toppen! Åkte in till stan med Robert, fotade lite för min fotoläxa, tittade i affärer, köpte höstkläder och kekade lunch på Kebab House.
Mysig höstdag tycker jag!

Just nu sitter jag och smaskar på lite Frödinge Kladdkaka. Vet att jag inte borde det, eftersom jag försöker att komma i form till mina kommande solresor, men jag körde precis ett en-och-en-halvtimmas-pass box så jag tycker att det är okej.
Snart ska jag gå och lägga mig under mitt nybäddade täcke och titta på Spiderman 3.
Godnatt!



Om du känner någon som föds idag kan du väl gratta den från mig och hälsa att den är cool. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

hoho jag tror bestämt att jag såg er där! :o

2010-10-11 @ 15:20:14
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0