ta det lugnt jennifer

katastof! Visst är det okej att hösten är här.. men inte vintern. Det snöade ju för sjutton idag! Trodde att Robert skämtade först. Men när jag tittade ut genom tågvagnsfönstret såg jag att det var många snöflingor som föll från skyn. Det sägs att denna vinter kommer bli den kallaste på tusen år. Undra om det kommer bli den vintern med mest snö också?

Mitt knä börjar bli bättre, men det gör fortfarande jätteont. Gick till skolsyster idag och fick en stödstrumpa.
Tänkte gå och träna spinning nu, men jag ska nog vänta med det tills det känns bra igen. Istället för det tänker jag sitta här i min säng och titta på gårdagens program av Hellenius Hörna, eftersom min mamma tydligen var med där, medans jag väntar på lite god och mysig fredagsmiddag.


brus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0