tummen ner

Måndagen är de bästa dagen på skolveckan. Alla tvåor och treor har sina individuella val denna dag. Första passet är från 08.30 - 11.30 och andra 12.00 - 15.00. Jag har valt att läsa Fotografisk bild B och C som mina individuella val, dvs att jag har sex timmar foto på måndagar. Låter inte det toppen?
Men idag kände jag mig inte så bra så jag stannade hemma från skolan. Känns tråkigt att inte vara i skolan när vi gör något kul, men idag måste jag verkligen ta det lugnt. Har ont i halsen, huvudet och ryggen.
Då passade det ju jättebra att fixa min design, så jag gjorde det. Plus att jag precis åt en god pasta- och kräftsallad. mums!

Hoppas du mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0