blubb

jo, jag lovar att det kommer upp mer bilder från resan snart. och från bröllopet såklart!
Sitter i skolan nu och har fotolektion hela dagen, först foto b och sedan foto c. Just nu har vi börjat behandla bilder i adobe camera raw, skitbra program. Måste investera mig detta!
dagens foto c lektion kommer att bestå av modellfotografering. Vi hjälper en frisörlinje att vinna en tävlig genom att ta bilder på frisyrer och sedan ge bilderna till dem, så att de kan skicka in bilderna till tävlingen. Skitkul!
Något som inte är lika kul är att min mobil har gått sönder, och jag tror att alla vet att man är handikappad utan mobil, eller det känns så iallafall. Man kan inte få tag på någon eller hålla i något när man har tråkigt. hihi! Min mobil saknas bara inte, utan jag hittar inte min väska där mitt busskort ligger i heller.. och eftersom busskortet är borta tänkte jag skicka en smsbiljett imorse, men det gick ju inte eftersom mobilen inte funkar! so bad... måste nog köpa en ny mobil. det är helt sjukt hur dåliga dagens mobiltelefoner är, de håller endast i ett år (om ens det). Min mobil var inte många månader gammal innan det gick sönder (utan någon anledning) och så fick jag en helt ny mobil från expert i somras, och nu är den helt död igen..
nu ska jag fortsätta med bildbehandlingen. Puss!

bild: från förra veckans modellfotografering, här sminkar de sig.


Kommentarer
Postat av: sara

jobbigt med tarsig mobil nen, både för dig och oss stackare som vill ha tag i dig!! får väl fråga här i stället då, har du mitt teleobjektiv? letade efter det på jullovet, men hittade inte det :(

2011-01-24 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0